Mazsolázó

Szerény vélemények nagy és kis könyvekről (nézeteim szubjektívek, a leendő olvasó befolyásolása nem céljuk, mint ahogy az ex-olvasók véleményét megsérteni sem)

Friss topikok

Linkblog

Chuck Palahniuk: Harcosok klubja

2012.02.02. 09:05 | Lucy! | Szólj hozzá!

Ritka az, amikor a film és a könyv csak nagyon kis mértékben tér el. Sőt, még ugyanazt az élményt is nyújtják. Ebben az esetben nem szeretnék kritikákba meg véleményformálásba bonyolódni, mert felesleges. Csak annyit mondok, hogy nézzétek meg és olvassátok el bátran! 

Azért hogy mégis egy kis kedvet hozzák hozzá, úgy gondoltam megosztom veletek, azokat a részeket, amik engem lenyűgöztek. Ezek nem idézetek, vagy jelenetek leírásai, hanem olyan szókapcsolatok, szófordulatok, amiket eddig soha nem láttam/hallottam/olvastam és inkább egy jó vers jut róluk eszembe, mint egy könyv.Tehát, itt is vannak: 

teste kefír karcsú és margarinsápadt
használt óvszer medúzateteme
televíziós konzervkacagás
emberi seggpapír
parázsló cigarettavég kicsiny napkorongja
izgalmas csótánypanoráma
csótánykilátó
kulturális jégkorszak
élre vasalt toronyházak metropolisza
álom kutyuskivitelben
az Emberiség Zenés-Táncos Talpbetétje
a Világ Fertőzött Végbélkúpja
Apu Izzó Epevezetéke
Apu Tenyérbe Vájt Körme

Elnézését kérem, azoknak, akik esetleg túl szókimondónak találták az itt lévő ízelítő. Azért gondoltam megosztani veletek, mert szerény kis véleményem szerint ezek az "underground" stílusú szókapcsolatok nagyon is találóak és nagyon jól leírják és érzékeltetik a leírni és érzékeltetni valót, még így is csupaszon, a történet nélkül. 
Remélem meghoztam hozzá a kedveteket!

Kellemes szórakozást kívánok!

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvmazsolazo.blog.hu/api/trackback/id/tr554050113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása